Blog Archive

Pokreće Blogger.

subota, 10. listopada 2015.

VOLIO SAM JE VISE OD ICEGA…

Posted by Donosimo  |  No comments



olio sam je vise od icega.mnogo puta me lagala i oprastao sam joj sve dok me nije prevarila.tada je sve svalila na mene.nakon 2 mjeseca zove da nece da me izgubi.kada sam je pita ko je on.rekla je jedan koji je bio prije tebe.nije znala da ja znam ko je.nisam joj rekao.pustio sam je da mili da joj vjerujem.proslo je jos dva mjeseca a ja cu sada da joj se osvetim i sve kezam njenom muzu.da ima muza a meni je rekla da nije udana.nisam zano sve dok je nisam zavolio tada je bilo prekasno.e sad lijepa moja za mene ti je muz znao saznat ce i za njega.pa onda pricaj da sam ja djubre al sad ces sa razlogom.kucko lazljiva prokleta.plakat ces ti mala i do kraj zivota proklinjat onoga koga si ubila namjerno.nikad ti nisam bio djubre al ovo si ti stvorila.tvojih sam ruku dijelo .sad gledaj i pamti


12:57 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top