Blog Archive

Pokreće Blogger.

subota, 10. listopada 2015.

RAZVELA SAM SE OD MUŽA JER MI NIJE POMAGAO U...

Posted by Donosimo  |  No comments

Razvela sam se od-Cover

Razvela sam se od muža jer mi nije pomagao u kući. Kad smo se venčali, ubrzo sam ostala trudna i zbog komplikacija u trudnoći, morala sam strogo da mirujem pa sam bila na bolovanju. Nije hteo apsolutno ništa da pomogne iako mu je i doktor objasnio da rizikujem bebin život ako se saginjem i dižem nešto teško.


   Padala sam u nesvest od napora a on je samo govorio kako on radi (inače 8 sati sedi za kompom) i kako je užasno umoran kad dođe i treba mu odmor. Kad sam se porodila, isto.
Ni jednom nije ustao noću oko bebe, jer radi. Nikad ništa da pomogne jer ‘ja sedim kod kuće i ništa ne radim a on ide na posao’.


  Na kraju sam morala da prekinem porodiljsko bolovanje, vratim se na posao jer mi je prebacivao. Onda sam se razvela i super mi je.

03:16 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top