Blog Archive

Pokreće Blogger.

petak, 9. listopada 2015.

Kada sam pre dve godine zbog krize pukao sa novcem i privatnim poslom, prodao skup auto i motor

Posted by Donosimo  |  No comments



Kada sam pre dve godine zbog krize pukao sa novcem i privatnim poslom, prodao skup auto i motor, od silnih ljudi oko mene, ostali su, pored porodice, samo devojka i njen rođeni brat, inače moj najbolji ortak! To je trajalo skoro godinu dana, do dana kada me je pozvao njihov otac i rekao da ima da mi da veću sumu novca od nasledstva, da uložim u nov posao! Danas, posle malo više od godinu dana rada nove firme, naše dve porodice žive bolje nego ikada do sada! A to, da mi je moj budući tast dao novac za novi početak, ni dan danas ne zna niko osim nas dvojice! Čak ni njegova ćerka, moja sada već verenica i buduća majka moje dece…

23:59 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top