Blog Archive

Pokreće Blogger.

subota, 10. listopada 2015.

RUČAK KOJI VAM NIKADA NEĆE DOSADITI: MIJEŠANE POLPETE IZ PEĆNICE

Posted by Donosimo  |  No comments



Sastojci
    polpete
    500 gr. mljevenog miješanog mesa
    5 žlica zobenih pahuljica
    2 dl. mlijeka
    2 kom. mrkve
    1 glavica crvenog luka
    3 češnja češnjaka
    5 krumpira


      1 kom. jaja
    sol, papar, Vegeta, muškatni oraščić
    2 žlice ulja
    umak
    ulje
    brašno
    mlijeko
    kiselo vrhnje
    sol, muškani oraščić


Priprema
    1.
    U mlijeku sam namočila zobene pahuljice, u to sitno naribala mrkvu i izmiješala.
    2.
    Ogulila sam i naribala krumpir, dodala jaje i začine.
    3.
    Zamiješala sam i dobro zamijesila smjesu za polpete i ostavila da se malo odmori.
    4.
    U tavu na ulje stavljala sam nesto veće polpete i popržila ih s obe strane.
    U međuvremenu sam napravila bešamel umak i umiješala kiselo vrhnje, ostavila da zakipi, uz miješanje.


      5.
    Popržene polpete složila sam u vatrostalnu posudi i prelila umakom. Pekla sam u pećnici na 200C 40 minuta.
    6.
    Kad mi se činilo da je gotovo, izvadila sam na stol i podijelila na tanjure!!!
Posluživanje
Ovo je potpuno jelo: meso, krumpir, povrće, umak. Prilog nam je bila svježa zelena salata.
Za nas troje bilo je dovoljno ovih sedam polpeta, ali ostalo je dosta smjese od koje sam napravila male kuglice i zamrzla za neki sljedeći recept!
http://www.coolinarika.com

03:14 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top