Blog Archive

Pokreće Blogger.

nedjelja, 11. listopada 2015.

ROM SAM. MOJI SKUPLJAJU ŽELJEZO I RADE SITNE POSLOVE, JA SAM NA VRIJEME SHVATIO...

Posted by Donosimo  |  No comments

Rom sam, moji skupljaju-Cover

Rom sam. Moji skupljaju željezo i rade sitne poslove. Ja sam na vrijeme shvatio da za svoju djecu ne želim takav život, pa sam učio i upisao fakultet.


  Kod kuće me svi ismijavaju jer ‘glumim nešto’, na u školi su me ismijavali jer sam ‘cigan’. Sada polažem zadnje ispite na ekonomskom fakultetu.


  Želim otići raditi vani gdje boja kože nije problem i gdje se od mene kao roma ne očekuje da budem cigan. Želim bolji život za sebe i svoju budući djecu.

22:15 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top