Blog Archive

Pokreće Blogger.

nedjelja, 11. listopada 2015.

DEČKO MI JE MUSLIMAN A JA SAM HRVATICA VOLIM GA PREVIŠE...

Posted by Donosimo  |  No comments



Decko mi je musliman ja sam hrvatica volim ga previse i on mene super se razumjemo oduvjek sam tjela decka ko njega ali ipak tesko je jos malo pa smo skoro 2 godine skupa moji roditelji su saznali prije pola godine da sam sa njim.. obadvoje su protiv njega i protiv nase veze,


  volim svoje roditelje ko i svako djete ali isto tako njega volim.. ne znam sta da radim nemogu vise to da izdrzim tu mrznju i slusat svaki dan kako mi mama govori da sam ja kriva za sve da joj se srusio svijet zbog mene,


  placem svaki dan zato sto nemogu vise umorna sam od borbe umorna sam da se svaki put na novo moram opravdat za ono sto osjecam.

22:35 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top