Blog Archive

Pokreće Blogger.

petak, 9. listopada 2015.

Preksinoć celu noć su komšije radili drnde-mrnde. :)

Posted by Donosimo  |  No comments




Preksinoć celu noć su komšije radili drnde-mrnde. Nisam mogao da spavam, čoveče, rekoh ja sebi ih, ako je ovaj ovoliko izdržao, svaka mu čast . Ujutru odem ja do prodavnice i komšinica puši na terasi cigaru i pita me oo komšija, gde ti ovako rano? . Ma nisam spavao celi noć pa rekoh po doručak. Neke mačke celu noć ludovale u ljubavnom odnosu , kažem joj ja, a ona će meni Znam taj osećaj . Ne brini ne sumnjam , odgovorim joj ja i 4 sekunde tišine i kaže ona ja nisam te mačke uopšte čula , iznervirala me i kažem ja njoj verovatno si slatko spavala i kaže ona pa da ti kažem, jeste bilo slatko sinoć . Ostadoh bez teksta. To što je rekla može svašta da znači. Mada ja mislim da ona zna na koje sam ja mačke mislio… Nevaspitana izdržljiva lujka.

23:28 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top