Blog Archive

Pokreće Blogger.

nedjelja, 11. listopada 2015.

RADIM U JEDNOM CALL CENTRU I STALNO ZOVEM I SMARAM LJUDE. JEDNOG DANA

Posted by Donosimo  |  No comments

 

Radim u jednom call centru i stalno zovem i smaram ljude. Jednog dana samo ja toliko bila smorena i

 
bukvalno mi nije bilo ni do kakvog ubeđivanja, uzela i pozvala jedan broj i javila mi se neka bakica,

 
ja onako sva hladna rekla nudimo to i to da li vas interesuje, i bakicaje rekla ne ali pošto znam da od toga zarađuješ rado cu pogledati možete doći sutra u 2 doviđena. Ulepšala mi je dan.

http://top-ispovesti.com/


03:18 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top