Blog Archive

Pokreće Blogger.

subota, 10. listopada 2015.

KADA SAM PRE 10 GODINA OTISAO U AMERIKU NISAM IMAO PREBIJENE PARE.

Posted by Donosimo  |  No comments



Kada sam pre 10 godina otisao u Ameriku nisam imao prebijene pare. Moji su trazili pare na zajam samo za put do tamo po familiji, od prijatelja, ali niko od njih nije hteo da pomogne. Posto smo bili siromasna porodica moji roditelji nisu imali drugog izbora nego da prodaju porodicno zlato posto- zasto. Skupili su nekako poslednje pare da me tamo posalju. Evo vec je neko vreme proslo, imam dobru platu ovde, pristojan zivot. Pomazem mojoj porodici i svima koji su mi pruzali podrsku da uspem. Svi me kao cene i postuju. Cela familija me hvali na sva usta sad, a niko nije hteo da pomogne kad mi je bilo najteze. Nosite se bre sad svi u tri lepe. Gde ste bili kad sam bio niko?!


12:59 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top