Blog Archive

Pokreće Blogger.

ponedjeljak, 12. listopada 2015.

Na početku veze zamolio sam djevojku da me ne vara ako nađe drugog koji joj je bolji ili privlačniji od mene

Posted by Donosimo  |  No comments



Na početku veze zamolio sam djevojku da me ne vara ako nađe drugog koji joj je bolji ili privlačniji od mene, nego da me ostavi i bude sa njim. Sada, nakon dvije godine veze to je i učinila. Samo mi je saopštila da me je poslušala i da ne treba da se ljutim, naravno zahvalio sam joj se što me bar nije prevarila i poželio sreću. Ali ja u sebi umirem, imam osjećaj da bih joj i prevaru oprostio i sve… Ne mogu dalje bez nje.

02:39 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top