Blog Archive

Pokreće Blogger.

petak, 9. listopada 2015.

JA SAM VANBRAČNO DIJETE I ŽIVIM SA...

Posted by Donosimo  |  No comments



Ja sam vanbračno dijete i živim sa majkom. Otac me nikad nije htio priznati, niti je bio uz mene. Jedino što je uradio je to da me je upoznao sa bratom i sestrom kada sam imala 16 godina.


  Sada imam 28 i danas sam saznala da moj otac ima još jedno vanbračno dijete. Sina koji živi u inostranstvu sa majkom i očuhom, i ne zna za nas, majka mu nikad nije rekla istinu. Ne mogu opisati osjećaj – imam još jednog brata negdje na ovom svijetu, a ne znam ni ko je ni šta je.


  Čak i kada bih došla do njega, ne bih mu mogla ništa reći, jer on misli da je čovjek koji ga odgaja, njegov otac… U isto vrijeme sam i sretna i tužna. Ipak više tužna.

17:54 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top