Blog Archive

Pokreće Blogger.

ponedjeljak, 12. listopada 2015.

Rođena sam kao vanbračno dete, i naravno podigla me je majka, koja između ostalog ima i problema sa alkoholom

Posted by Donosimo  |  No comments



Rođena sam kao vanbračno dete, i naravno podigla me je majka, koja između ostalog ima i problema sa alkoholom. Kad sam se upisivala u vrtić majka je, pod dejstvom alkohola, imala jedan od njenih emotivnih ispada i tako kroz suze ispričala vaspitačici kako je mlada ostala trudna, da je htela da pobaci, ali je odustala jer ju je sestra nagovorila itd. Mesec, dva nakon toga smo učili neku pesmicu u vrtiću, i par dečaka i ja pevali smo i skakali, pravili haos, vaspitačica nije mogla da nas smiri, i tako je u besu, na stihove koje sam pevala: u mom životu ja sam srela mnoge dobre žene, al je samo jedna majka htela da rodi baš mene , ona odg.: šta se dereš, tebe tvoja majka nije htela da rodi .. Tada nisam razumela šta je htela da kaže, ali se sećam da sam plakala. Sad kad znam na šta je mislila, najradije bih joj lupila par šamara!

02:44 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top