Blog Archive

Pokreće Blogger.

petak, 31. srpnja 2015.

ISPOVEST O KOJOJ SVI GOVORE: Priznao da se viđa sa predivnom devojkom iako je oženjen!

Posted by Donosimo  |  No comments

“Moram nešto da vam priznam. Viđam se sa nekim iako sam u braku. Ona je neverovatna devojka: lepa, pametna, snažna i ima jaku veru u Boga. Volim da je izvedem na večeru, uživamo u gledanju filmova, serija i ne propuštam priliku da joj kažem kako je lepa.
vjencanje-par

Ne sećam se kada sam poslednji put bio ljut na nju duže od pet minuta, njen osmeh je toliko očaravajući da mi uvek ulepša dan, bez obzira koliko je težak.

Ponekad me poseti na poslu iznenadno, napravi mi neverovatan ručak ili pripremi ono što zna da jako volim. Ne mogu da verujem koliko sam srećan, viđam se sa nekim a u braku sam. Pozivam i vas da probate i vidite kako to može da utiče na vaš život!

Jesam li vam spomenuo da je devojka sa kojom se viđam moja supruga? Pa šta ste očekivali? To što ste u braku ne znači da vaš život više ne postoji! Moram da nastavim da se viđam sa svojom ženom iako sam sa njom u braku. Moja žena ne treba da nestane i mog života samo zato što smo jedno drugom rekli: “Da”. Često viđam da odnos između dvoje prestaje da raste i napreduje, to je zato što su prestali da prate jedno drugo.

Zabavljanje je period kada nekoga upoznajete na divan i jedinstven način, zašto bi ti moralo da prestane? Leptirići koje imate u stomaku ne moraju da nestanu samo zato što ste zajedno godinama. Svakoga dana sledite svog partnera kao da ste na samom početku veze, bićete srećniji.

Pozivam vas da danas izađete sa svojim parnerom i predate mu se svim srcem. Shvatite da zabava ne treba da prestane samo zato što ste rekli: “Da pristajem!”

Izvor: nadlanu.com

20:13 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top