Blog Archive

Pokreće Blogger.

srijeda, 30. rujna 2015.

U SRETNOM SAM BRAKU VEĆ DVIJE GODINE I STVARNO NISAM NITI IMAM NAMJERU....

Posted by Donosimo  |  No comments



U sretnom sam braku već dvije godine i stvarno nisam niti imam namjeru varat ženu, al mi se prije neki dan desilo nešto šta do sad nikad nije.


  Radim ja kod jedne obitelji nešto u kući oko struje i njihova osamnaestogodišnja kćer me doslovno “napada”, i ja joj kažem da sam oženjen i da ne idem u nikakve izlete van braka, a ona meni to ćemo još vidjeti.


  Imam još 4 dana kod njih raditi i baš ne znam kako je na fin način odje**ti.
komicnistatusi.rs

08:49 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top