Blog Archive

Pokreće Blogger.

srijeda, 30. rujna 2015.

Svjesno su odabrale da ne žele imati djecu, a ovo su njihovi razlozi

Posted by Donosimo  |  No comments

Mnoge žene odlučile su se na život bez djece, a to još uvijek tabu tema u našem naoko otvorenom društvu koje nam i dalje nameće stereotipne uloge. 'Obične' žene zbog nerazumijevanja okoline ne pričaju o razlozima za donošenje takve odluke, ali zato su slavne žene žene otkrile zbog čega nikada nisu željele roditi
Svjesno su odabrale da ne žele imati djecu, a ovo su njihovi razlozi

1. ''Da sam imala svoju djecu, mrzila bi me. Završila bi na nekom showu poput moga i pričala o meni zato što bi nešto u mom životu patilo zbog karijere, a to bi sigurno bila moja djeca.' - Oprah Winfrey, voditeljica

2. 'Nikada nisam žalila zato što nisam rodila. Da sam ikada ostala trudna onda bi to bio glavni fokus u mom životu, ali odabrala sam život bez djece jer sam fokusirana na svoju karijeru. S obzirom na to da sam dosta kompulzivna, mislim da ne bih mogla imati oboje.' - Betty White, glumica

3. 'Nisam biološki roditelj, ali ja jesam roditelj. Imam nećakinje i nećake s kojima sam jako bliska, mlade glumice i glumice kojima sam mentorica. U današnje vrijeme postoje načini da postanete majka bez toga da svoje ime upisujete u rodni list djeteta.

Možete izraziti majčinske instinkte vrlo jasno i vrlo snažno. Taj osjećaj pruža zadovoljstvo. Nisam mijenjala pelene, ali pomogla sam svojoj nećakinji da završi fakultet. Bila sam uz svog nećaka kada je prolazio teško životno razdoblje i donosio važne odluke. I to su bile majčinske obaveze.' - Kim Cattral, glumica

4. Nisam osjećala potrebu za djetetom niti sam osjećala gubitak zato što ga nemam. To nije bila moja sudbina. Nikada se nije dogodilo i nije mi bilo bitno što ljudi misle. Gdje god sam došla muškarci bi mi govorili: Što? Nemaš djece? Bolje ti je da se baciš na posao stara curo. Ja bih im samo rekla da odj**u.' - Helen Mirren, glumica

5. 'Potpuno sam sretna bez obzira na to što nisam imala djecu. Ne treba svatko živjeti na isti način. Svatko s maternicom ne treba imati djecu baš kao što svatko s glasnicama ne treba biti operni pjevač.' - Gloria Steinem, feministica i novinarka

6. 'Upitala sam se želim li biti umjetnica i spisateljica ili supruga i ljubavnica? Vaš fokus se mijenja s dolaskom djece. Ja nisam željela ići na roditeljske sastanke.' - Stevie Nicks, glazbenica

7. 'Odrasla sam u velikoj obitelji s osmero djece mlađe od mene, moja braća i sestre kasnije su došli živjeti sa mnom. Volim njihovu djecu, unuke i praunuke kao da su moja. Zovu me teta baka. Često mislim da mi nije bilo suđeno imati svoju djecu zato da bi sva ta druga djeca mogla biti 'moja'.' - Dolly Parton, glazbenica

8. 'Ne želim djecu, mislim da ne bih bila dobra majka. Ne želim roditi dijete i onda pustiti dadilji da ga odgaja, a ja jednostavno nemam vremena za djecu. Moje djetinjstvo je bilo traumatično. Ne znam kako bih podnijela da moje dijete, pogotovo kada bih imala djevojčicu, mora proći kroz ono što sam ja prolazila tijekom odrastanja.' - Chelsea Handler, voditeljica

17:31 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top