Blog Archive

Pokreće Blogger.

ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Imala sam predivan brak, muža koga sam beskrajno voljela i isto toliko mu i vjerovala. Jednog dana tek na pola puta do posla skontam da sam zaboravila vozačku i vratim se kući po nju; ulazim u kuću i zatičem ga

Posted by Donosimo  |  No comments



Imala sam predivan brak, muža koga sam beskrajno voljela i isto toliko mu i vjerovala. Jednog dana tek na pola puta do posla skontam da sam zaboravila vozačku i vratim se kući po nju; ulazim u kuću i zatičem ga kako leži na polugoloj ženi, pogledam u nju i vidim da je to moja najbolja drugarica, moja “sele”…



Od šoka nisam mogla da progovorim, samo sam se srušila na pod dok su njih dvoje gledali u mene sa strahom u očima.

Ljudi moji, ja ni dan danas ne mogu da vjerujem da se to meni desilo, mislila sam da to samo u serijama postoji. :(

16:11 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top