Blog Archive

Pokreće Blogger.

srijeda, 30. rujna 2015.

PRE MNOGO GODINA BILA SAM SAMA U STANU JER SU MOJI BILI U GOSTIMA....

Posted by Donosimo  |  No comments



Pred mnogo godina sam bila sama u stanu jer su moji bili u gostima. Već je bilo kasno i očekivala sam da će doći svaki čas, pa kad je netko pozvonio dolje na interfon nisam se prvo javila nego sam osobu odmah pustila u haustor.


  Dobro da me intuicija natjerala da pogledam kroz špijunku prije nego što otvorim vrata jer je ispred bio čovjek s onom lopovskom maskom preko glave. U životu se nisam toliko isprepadala, nisam znala šta da radim. Pozvonio je par puta nakon čega je otišao na drugi kat, a ja sam se bukvalno zabarikadirala sa svih strana.


  Sad imam 25 godina i živim sama, svaku noć sedam puta provjeravam da li je sve zaključano. Trauma.

16:51 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top