Blog Archive

Pokreće Blogger.

ponedjeljak, 28. rujna 2015.

MUNCHMALLOW TORTA

Posted by Donosimo  |  No comments

mun1

S obzirom da sam primjetila više kutija Munchmallowa, odlučila sam pronaći recept i iskoristiti ga u nekom kolaču ili torti. Malo sam istraživala i naišla na ovu Munchmallow tortu sa Coolinarike. Svidjelo mi se kako je keksić od Manchmallowa iskorišten u kremi, dok je pjenasti dio ostao u komadu. Inače za ukrašavanje torti koristim šlag u prahu sa manjim omjerom mlijeka, ali ovoga puta sam iskoristila Halta šlag koji mi se našao u frižideru. Iz tog razloga nezadovoljna sa finišom, jer nisam dobila uredne crte oko torte, a ni okus šlaga mi nije dobar, falilo mi je slatkoće. Sve u svemu torta je dobra i dobila je pohvale, još da računamo bolji okus šlaga, nema zamjerki.

SASTOJCI

BISKVIT:
10 bjelanjaka
10 žlica šećera
100 gr mljevenih oraha
4 žlice brašna
malo praška za pecivo
malo ribane limunove korice
KREMA:
10 žumanjaka
3 pudinga od vanilije
1 žlica brašna
1 vanilin šećer
250 gr šećera
700 ml mlijeka
250 gr margarina
I JOŠ:
4 kutije Munchmallowa (oko 20 kom)
400 ml slatkog vrhnja
BISKVIT SA BJELANJCIMA I ORASIMA
1. 5 bjelanjaka izradite dok malo očvrsne, te postepeno dodavajte 5 žlica šećera.
2. 1 žlicu brašna pomiješajte sa malo praška za pecivo i dodajte u bjelanjke, kao i 50 gr mljevenih oraha i malo naribane korice limuna, te sve zajedno lagano sjedinite kuhačom ili pjenjačom.

bjelanjci

3. Na dno kalupa postavite masni papir, pričvrstite ga obručem i ulijte smjesu (kalup koji sam koristila je 26 cm).

priprema

4. Stavite peći biskvit u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva 10-15 minuta.
okrugli-biskvit

5. Ponovite postupak još jednom, tako da dobijete dva jednaka biskvita.

DVIJE KREME
1. Puding, šećer, vanilin šećer, brašno i žumanjke sjedinite mikserom sa malo mlijeka, a ostatak stavite da zakuha.
2. U uzavrelo mlijeko dodajte pripremljene sastojke i na srednjoj vatri kuhajte dok ne postane gusto.
3. Ostavite da se ohladi.
4. Margarin sobne temperature izrežite na trakice i sjedinite sa kremom.

klasicna-krema

5. Odvojite kremu na dva jednaka dijela.
6. U jedan dio dodajte keksić od Munchmallowa koji ste odvojili od pjenastog dijela i izmrvili rukama.

dodatak-kremi

krema-sa-keksicima

SLAGANJE MUNCHMALLOW TORTE
1. Biskvit
2. Smeđa krema

smedja-krema

3. Pjenasti dio Munchmallowa

munchmelovi

4. Žuta krema
zuta-torta

5. Biskvit
gornja-kora

6. Šlag (po želji se može ukrasiti čokoladicama)

ukrasi-sa-cokoladicama

izvor: kolaci.biz

08:08 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top