Blog Archive

Pokreće Blogger.

utorak, 29. rujna 2015.

JEDNOSTAVNI KOLAČ NA ČAŠE SA JABUKAMA

Posted by Donosimo  |  No comments



Sastojci
    Tijesto
    4 kom jaja
    3 čaše šećera * 1
    1 čaša ulja
    2 čaše kiselog mlijeka *2
    4 čaše brašna


      1 kesica Praška za pecivo
    Nadjev
    1,5 kg blago kiselih jabuka
    1 čaša šećera
    1 velika kašika cimta
    1 kesica Vanilin šećer
Priprema
    1.
    ČAŠA  je od 2 dl za mjerenje sastojaka
    Prvo pripremiti nadjev tako da se jabuke ogule i naribaju na krupni ribež. U većoj šerpi staviti na jaku vatru, dodati šećer, vanilin šećer i cimet pa miješajući malo pirjati da jabuke omeknu.
    U starom originalnom receptu ovaj korak nije opisan kao takav, nego su jabuke sirove išle na tijesto, što sam ja vremenom promijenila radeći ovaj kolač i ovako mi je bolje.
    Ostaviti neka se prohladi do korištenja u kolač.
    2.
    Rernu uključiti da se ugrije na  200 C .
    Umutiti cijela jaja sa šećerom, ne razdvajati žumance od bjelanca. Kad je postalo svijetlo i pjenasto, dodati ulje, pa mutiti da se spoji. Ja to radim ručnom pjenjačom.
    Dodati kiselo mlijeko i opet mutiti da se masa sjedini.  Na kraju umiješati brašno pomiješano sa praškom za pecivo.
    3.
    Polovicu tijesta, ili približno polovicu (nekad izlijem malo više) istresti u nauljenu i malo pobrašnjenu tepsiju prečnika 38 cm. Staviti peći nekih 10-ak minuta da se uhvati korica koja čak može dobiti i malo rumenih klobuka.
    4.


      Na  tako malo pečenu prvu koru poredati nadjev od jabuka, lagano kašikom stavljati da pokrije cijelu površinu, a ne pritiskati kako ne bi propalo kroz polupečen biskvit.
    Preko jabuka izliti preostalo tijesto u tankom mlazu, neka pokrije sav nadjev. Nije potrebno da je to debeli sloj. I tako tijesto naraste pa će kolač imati sasvim dovoljnu gornju koru.
    5.
    Kolač peći  dok fino porumeni. Kako je donji sloj već djelimično pečen i jabuke termički obrađene, sveukupno pečenje ne traje dugo. U mojoj rerni  na 200 C oko 30-35 minuta.
    6.
    Pečen kolač ohladiti koliko se može čekati :) , narezati kocke i jesti dok ima ;).
    7.
    Dodatne napomene:
    * 1 ) Šećer u tijesto se može smanjiti na 2 čaše, možda i manje ako su jabuke slatke u nadjevu.
    * 2 ) Kiselo mlijeko nekad sam imala domaće, danas to zamijenim uspješno sa tečnim jogurtom, ili čak mješavinom kiselog vrhnja i mlijeka kako šta imam. Ovakvu mješavinu radim sa dva dijela kiselog vrhnja (mileram) i jednim dijelom mlijeka.
    Jabuka možete staviti i manje, ali mi volimo da je dosta nadjeva pa nekad čak i više jabuka naribam.
    Također je u originalnom starom receptu pisalo da se stave 2 praška za pecivo što je po meni previše i onda se u kolaču osjeti mnogo taj prašak, a isto tako prijeti izrasti iz tepsije :D , što mi se desilo kad sam prvi puta pratila cijeli recept, a kolač pekla u plehu od električnog štednjaka. Nadam se da će i ove upute koristiti.
Posluživanje
Poslužiti tako sam kolač, najmanje dvije kocke, a može i više, uz neki sok, čaj ili mlijeko .. paše uza sve.

03:45 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top