Blog Archive

Pokreće Blogger.

srijeda, 30. rujna 2015.

MAK VANILICE! TOPE SE U USTIMA, PROBAJTE IH I VI.

Posted by Donosimo  |  No comments



Moj muž jako voli suve kolače, vanilice posebno, ovaj mi se recept jako dopao jer mogu biti posne ako puter zamenimo sa margarinom za kolače i ne umočimo uh u čokoladu, tope se u ustima, probajte ih i vi.
SASTOJCI
250 g mekog putera
130 g prah šećera
1 kesica vanilinog šećera ili 1 kašika vanilla paste
korica pomorandže ili 5-6 kapi prirodnog ulja
300 g univerzalnog brašna


  200 g mlevenog maka
džem po izboru
150 g bele čokolade
PRIPREMA
1.
Penasto umutiti omekšali puter sa prah šećerom, vanilom i izrendanom koricom pomorandže u penastu smesu.
( Originalni recept je da se doda 1/3 kašičice ekstrakta badema, ali ja ne volim taj ukus pa sam zamenila sa koricom pomorandže, vi stavite ono što volite )
2.
Prosejati brašno i izmešati sa samlevenim makom i dodati u umućen puter i sve dobro izmesiti sa rukom.
3.
Otkidati male kuglice, ja sam moje merila, svaka je bila po 10 g i formirati u mali krug ( to možete raditi rukom ili čašom, ja sam radila sa rukom, između dlanova napravila malu lopticu i onda je prstima oblikovala u mali disk...gledajte da vam budu iste debljine)


  Iz cele smese treba da dobijete oko 72 loptice ( ako se dobro sećam )
Trebaće vam dva pleha, staviti papir za pečenje i ređati male krugove,ostavljajući malo razmaka između.
4.
Zagrejati rernu na 170*C i peći vanilice oko 15 minuta,ali pazite da vam ne porumene mnogo. Ostaviti na plehu oko 10 minuta da se ohlade. Preneti ih na žicu i ostaviti da se potpuno ohlade.
5.
Spajati po dve sa džemom po vašem izboru ( kod mene je džem od kajsija ) i ostaviti ih preko noći da se zalepe.
6.
Čokoladu otopiti  sa 2 do 3 kašike ulja i zamočiti deo vanilice. Ostaviti na papir za pečenje da se čokolada stegne i poslužiti.
http://www.coolinarika.com/

14:38 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 komentari:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top